FAQ

Verzending in de zomer

Uiteraard willen wij dat jij, of de persoon voor wie je het koopt, geniet van onze HappyTruffels. Helaas is chocola niet bestand tegen warmte. Om de kwaliteit te waarborgen, versturen wij niet boven de 27 graden Celsius. Dat betekent als in de provincie Gelderland (NLD) dan wel op bestemming deze temperatuur verwacht wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €5,95. Bij besteding boven de €40,- betaalt u geen verzendkosten.
Helaas passen de doosjes niet door de brievenbus, daarom zijn de verzendkosten €5,95.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 14.30 uur zijn betaald, worden door ons dezelfde werkdag verzonden. Onze verzendpartner DPD levert deze onder normale omstandigheden de volgende dag al bij je af. Nadat wij het pakket hebben meegegeven aan DPD ontvangt u een Track & Trace-code voor het volgen van uw bestelling.
Mocht de bestelling retour komen wegens, oa. een foutief adres, niet thuis zijn, weigering of omdat deze niet is afgehaald is bij het servicepunt, dan kan het pakket op verzoek opnieuw gestuurd worden. De verzendkosten worden dan wel opnieuw in rekening gebracht à €7,95. Na ontvangst van de betaling wordt het pakket opnieuw verstuurd. Mocht het op het moment van verzoek nog niet duidelijk zijn dat het pakket retour komt, dan volgt de betaalopdracht voor de nieuwe verzendkosten pas wanneer bekend is dat het pakket retour komt.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Mocht je een verkeerde keuze hebben gemaakt, laat dit zo snel mogelijk weten door contact op te nemen. Dan kijken wij samen naar de beste oplossing. Zolang het pakket nog niet door de verzendpartner is meegenomen kan het geannuleerd worden. Omdat er geen bedenktijd zit op etenswaren met beperkte houdbaarheid kan de aankoop niet meer geannuleerd worden na verzending.

Is HappyTruffel lactose- en glutenvrij of bevatten ze noten of pinda’s?

HappyTruffel is niet lactosevrij.
Normaliter is HappyTruffel glutenvrij. Mochten er gluten in een specifieke smaak zitten dan wordt dat bij die smaak zelf aangegeven.
De truffels kunnen sporen van noten en pinda’s bevatten wegens de bereidingen van andere chocolade in de fabriek.

Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren of ruilen, kan dat?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Dit is een product met beperkte houdbaarheid. Deze zijn niet te retourneren. Wij kunnen de kwaliteit na retour niet meer garanderen.

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Je krijgt na het plaatsen van je bestelling altijd een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je bestelling.

Is HappyTruffel ook bij mij in de buurt te koop?

Dat is zeker mogelijk. Vraag het ons via het contactformulier, livechat of e-mail. Je kan het ook altijd bij een tankstation, boekwinkel, snoep- of chocoladewinkel in de buurt vragen of zij het verkopen.

Hebben de verkooppunten het volledige assortiment?

Nee, sommige producten zijn web-only. Daarnaast mag het verkooppunt zelf beslissen wat ze inkopen, dus kan het zijn dat ze iets niet in hun assortiment hebben opgenomen.

Is er ook een winkel van HappyTruffel?

Er is geen winkel van HappyTruffel, wel kun je op locatie de bestelling afhalen. Dit contactadres is Innovatie 8, 6921RN Duiven (Nederland). Ophaaltijden zijn tussen 10:00 en 12:00uur op werkdagen. Zet in het infovenster bij de afronding van de bestelling wanneer je verwacht langs te komen, dan kunnen wij er rekening mee houden.

Ik ben een (snoep)winkel, kan ik HappyTruffel inkopen voor wederverkoop?

Dat is zeker mogelijk. Wij werken met veel bedrijven samen die HappyTruffel aanbieden aan consumenten. Bel ons via +31(0)85-1304109 of laat je gegevens achter via info@happytruffel.be dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.